#MBPFW 2016



Letos u nás proběhl už podruhé jarní Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Nešlo jen o přehlídky, i když ty hrály hlavní roli, ale také jste se mohli zúčastnit zajímavého doprovodného programu.  Já vám chci v dnešním článku napsat hlavně o zmíněných přehlídkách, jaké byly modely, kdo se přišel podívat a jak se nám to s Wendy z The Blondaffair líbilo.
***
This year was spring Mercedes-Benz Prague Fashion Week for the second time in Prague and I want to tell you a little about it because I was there with Wendy from The Blondaffair and we really enjoyed it.


Přehlídky
Tato akce je samozřejmě hlavně o tom, aby čeští návrháři ukázali svou tvorbu. Já jsem se zúčastnila dvou dnů přehlídek a stejně jako vloni jsem si to moc užila. Přehlídky se mi líbily a opět jsem se přesvědčila o tom, že fashion week v Praze je na vysoké úrovni. Nejvíc u mě zabodovala přehlídka Lukáše Macháčka, Jakuba Polanky a Pietro Filipi.
***
Fashion Shows
Obviously this event was about Czech designers, who could show their collections. My favorite collections were by Lukáš Macháček, Jakub Polanka and Pietro Filipi.


Lukáš Macháček
Lukáš Macháček použil hlavně tmavé barvy a jeho modely byly krásné a nositelné. Rozhodně mě zaujalo, že všichni, kdo jeho modely předváděli, měli přes hlavu černou silonku. Lukáš se k otmu v jednom rozhovoru vyjádřil, že chtěl, aby víc vynikly jeho modely a předvádějící vypadali víc anonymně. To se mu rozhodně povedlo a získal si pozornost všechn lidí v sále.
***
Lukáš Macháček
Designer used mainly dark colors and his models had black tights over their heads. Lukáš said that he wanted to make models more anonymous and his models like the centre of attention. Well, great job :).


Jakub Polanka
Přehlídka Jakuba Polanky byla zajímavá a objevila se v ní kromě tmavých barev i kůže. Některé modelky měly na sobě obráceně koženou bundu, tak jsem moc zvědavá, jestli to uvidím na někom na ulici. Překvapením byla v roli modelky herečka Jana Plodková a Veronika Hejlíková, kterým to na mole vážně slušelo.
***
Jakub Polanka
His fashion show was nice and except dark colors we could see leather. Interesting was that some models had leather jacket upside down. Surprisingly Czech actress Jana Plodková and Veronica Hejlíková showed up as models and they were amazing.


Pietro Filipi
Právě značka Pietro Filipi u mě letos asi nejvíc zabodovala, protože kromě krásných modelů měli i hezky propracovanou a zajímavou show. Značka představila dámské i pánské modely, které jdou lehce zkombinovat a skvěle se hodí na každodenní nošení. Nejvíc se mi líbil růžový kabát, který bude naprosto skvělý i do jarního šatníku a rozhodně ho nutně potřebuju :).
***
Pietro Filipi
This fashion show was my favorite one, because except nice clothes they had worked on choreography and they created interesting show. My favorite piece from this collection is the pink coat, which I really need :). 


Street Style
Zajímavé módní kreace se neodehrávají jen na přehlídkách, ale i v ulicích. Je vidět, že lidi, kteří se o módu zajímají a baví je to, se umějí obléct a fashion week je ideální příležitost pro to, nechat se módou unést a klidně si vzít nějaký víc extravagantní model. Ovšem minimálně jednoho módního faux-pas jsme si s Wendy všimly. Jedna slečně si na sebe vzala tělové LESKLÉ silonky. Podle mě tyhle silonky rozhodně na MBPFW nepatří.
Vždycky se těším na outfity blogerek, které se této akce zúčastní. Letos tam byla Ina Tina, která si opět vybrala výstřední a zajímavé modely a rozhodně se nebála experimentovat. Podívat se na módní show přišla také Mia z Kisbook by Mia, Domča z dblog nebo holky z Bloges Robes.
***
Street Style
You can see great fashionable pieces on the runway but also in the streets, where you can meet people, who love fashion and enjoy it. I can't wait to see outfits of fashion bloggers every time because MBPFW is a great opportunity to wear fancy and extravagant clothes. To fashion show came Mia from Kisbook by Mia, Dominika from dblog and girls from Bloges Robes.


Celebrity
Když se děje velká akce, jako je MBPFW, je samozřejmostí účast celebrit. Čím je přehlídka exkluzivnější, tím víc známých osobností se na ní objeví. Mezi diváky byla například Martha Issová, Lukáš Hejlík, Ivana Jirešová, Kateřina Hrachovcová, Jitka Nováčková, Tereza Voříšková, Adam Mišík a spousta dalších, kteří se přišli na módní show podívat. Já jsem vždycky zvědavá v jakých outfitech se kdo objeví, a jsem ráda, že většinou mají české celebrity na MBPFW vážně pekné outfity.
***
Celebrities
Obviously event like MBPFW is very attractive and not only fashion bloggers or designers, but also celebrities want to go there. This year there were a lot of them, Martha Issová, Lukáš Hejlík, Ivana Jirešová, Kateřina Hrachovcová, Adam Mišík and more Czech actors and singers.


Charita
Neděle nebyla jen vyvrcholením přehlídek, ale měla i charitativní rozměr. Uspořádala se dražba na nadaci Terezi Maxové a vybralo se úžasných 1,25 mil. Kč, které půjdou na zaplacení stipendií znevýhodněných dětí. Vždycky mě potěší, když má nějaká fashion akce i dobročinný podtext.
***
Charity
It makes me happy when some fashion event is also philanthropic. Tereza Maxová's Foundation earned 1,25 million Czech crowns from the auction, which was after the last fashion show, and the money will pay disadvantaged children's scholarships.


Jedinou výtku, kterou k letošnímu MBPFW mám je místo konání přehlídek - ateliér u Strahovského stadionu. Na jednu stranu se mi líbí, když se přehlídky konají na nějakém netradičním místě. Ale vadilo mi, že široko daleko nebylo kam si mezi přehlídkami jít sednout. Je škoda, že by tam nebyl nějaký stan, kde by se dalo koupit aspoň kafe a posedět.
***
The only thing I didn't like about this MBPFW was the location - Strahov Stadium atelier. On the one hand I like when are fashion show located in some unusual place. But on the other hand there wasn't an place to go between fashion shows. I hope next time there will be place near by to go even just for a coffee.


Když to všechno zhodnotím, tak u mě letošní MBPFW zabodoval a už se moc těším na další.
Co si myslíte o MBPFW? Máte nějaké oblíbené české návrháře?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
All in all MBPFW was great this year and I can't wait for next time.
What do you think about MBPFW? Do you have favorite Czech fashion designer?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. super článek ! hezky napsané :-) Ja taky byla letos a za mě super, celou dobu jsem byla s holkama v backstage a je to neuvěřitelný :-) mam video na svojem blogu o modelingu určitě mrkni ! www.styleworldbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek!
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top