What's in My Gym Bag?


Cvičit chodím minimálně 3x týdně a bez pohybu bych rozhodně nemohla být. Jelikož necvičím o víkendu, tak se vždycky nemůžu dočkat pondělí a lekce bosu, kterou jsem si úplně zamilovala. Celkově mě teď cvičení víc baví, protože střídám lekce se svými klasickými tréninky, takže pořád zkouším něco nového a přidám do svého cvičení další prvky.
Po příjezdu ze Španělska jsem bohužel nějak ztratila motivaci a nemohla se vůbec dostat do formy. To se ale teď změnilo a myslím si, že je to hlavně díky tomu, že jsem se zbavila stereotypu. Takže pokud někdy chcete cvičit dál, ale už vás to nějak nebere, zkuste něco nového. Ať je to nějaká lekce, kterou jste chtěli dlouho zkusit, nový cvik nebo se jděte proběhnout ven. O věcech, které mě motivují ke cvičení jsem se rozepsala v tomhle článku, tak se můžete podívat :).
***
I workout at least 3 times per week and I like to combine my workouts with some lessons. For example I love bosu lessons because it's fun and really good exercise. 
After arrival from Spain I just couldn't find my motivation to get in shape. But it has changed thanks that combination of workouts and lessons because it's not such a stereotype. So if you have some troubles with motivation or just enjoying your workouts, try something new. I wrote article about things, which motivate me and you can check it here :).


Ale zpátky k tématu, kterým je ukázat vám, co s sebou nosím do fitka. Jelikož chodím cvičit často už mám svůj seznam věcí, které si vždycky beru.
Vždycky si beru ručník, který patří mezi věci, bez kterých se určitě neobejdu. Tenhle jsem si koupila v Primarku a byla je to jedna z nejlepších věcí, co jsem tam pořídila. Má ideální velikost, rychle uschne a krásně se složí do malého balíčku. Další věcí jsou rukavice, protože jsem z posilovacích strojů měla vždycky mozoly a otlačené ruce, takže jsem to vyřešila takhle. A aspoň mi nekloužou ruce. Při cvičení navíc vždycky poslouchám hudbu, takže držák na telefon a sluchátka nikdy nezapomenu.
***
But back to the topic of this post, which is what is in my gym bag. 
I always take a towel. This one I bought in Primark and it is one of the best things I've bought there. The size is ideal, it dries quickly and I can put it to this cute package. I also have to have my gym gloves and phone armband. And earphones of course because I can't be without music during my workout.


Tenisky a flašku na pití asi nemusím popisovat, protože to jsou věci, které prostě ke cvičení potřebujete. Ale zrovna přemýšlím o nových teniskách, máte nějaké tipy?
***
I don't think I have to describe shoes and water bottle because these things you always need to your workout. But I'm thinking about new gym/running shoes, do you have any tips? 


Legíny, podprsenka na cvičení a tričko nebo tílko jsou věci, ve kterých cvičím nejradši. Nekupuju si značkové sportovní věci, protože se mi většinou nechce za to dávat ty peníze. Nejčastěji ho nakupuji v F&F, Primarku a H&M. Mám ráda, když má oblečení na cvičení nějaký pěkný detail, jako třeba hezká záda nebo když je kousek transparentní.
***
Leggings, sport bra and top are clothes I prefer to my exercises. I don't buy expensive sport clothes because I don't want to spend my money for that. So I buy sport clothes in F&F, Primark and H&M. I like when sport clothes have some nice detail, like transparent part.


V 90% se sprchuju přímo ve fitku, protože nerada jezdím domu zpocená. Takže s sebou nosím tašku, do které si můžu dát věci, žabky a tělové mlíko. Normálně bych nosila i sprcháč, ale ten ve fitku mají a tak se s ním nemusím tahat.
***
In 90% I have shower in the gym. So I have my bag, where I can put my things like flip flops and body lotion. Normally I would have also shower gel, but in my gym they have shower gels so I don't have to take it there.


Nikdy mi nechybí ani deodorant, hřeben, suchý šampon a šminky. Často po fitku někam jdu, jako třeba do práce nebo do školy, a tak chci přeci jenom vypadat jako člověk. A suchý šampon mě vždycky zachrání, když mám zpocené vlasy. Rozhodně by mě totiž nebavilo si je mýt po každém tréninku.
***
In my gym bag I have deodorant, hairbrush, dry shampoo and makeup because I usually go somewhere after gym (job, school) and I want ti look like human. Dry shampoo always saves my sweaty hair because I don't want to wash it after every workout.


No a nakonec všechny ty věci musím přece někam dát. Loni v letních slevách jsem si koupila tuhle tašku v H&M a naprosto jí miluju. Je totiž velká tak akorát, a vejde se do ní hrozně moc věcí, i když na to možná nevypadá. A moc se mi líbí i její design, takže mi nevadí se s ní tahat celý den. 
A jako poslední drobnost je samozřejmě gumička (zapomněla jsem jí vyfotit s ostatníma věcma). Používám gumičky Invisibobble, protože mi prostě vyhovují nejvíc a vždycky mám v tašce nějakou rezervní.
***
Finally my gym bag, because I have to put somewhere all of my things obviously. Last year I bought this one in sales in H&M and I love it. It has good size and I like the design, so I don't mind to carry it all day. 
The last thing is my rubber band (I just forgot to take a photo of it before). I use Invisibobble because their are the best for my hair.


Co nosíte s sebou na cvičení vy?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
What do you have in your gym bag?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top