Majáles 2016


Dřív mě festivaly zrovna nějak nebraly, ale když jsem byla před dvěma lety poprvé na Mácháči, tak jsem si uvědomila, že mě vlastně ta festivalová atmosféra hrozně baví. Měla jsem několik festivalů, kterých jsem se prostě musela zúčastnit. A jedním z nich byl právě Majáles, na který jsem se letos podívala poprvé.


Když jsem vcházela do areálu open air festivalu Majáles, který se konal 29.4. v Praze, byla jsem plná očekávání a hrozně se těšila. Hned první dobré znamení bylo, že bylo úplně krásně, teplo a svítilo sluníčko a navíc jsme ještě před vstupem dostali plechovku mého snad nejoblíbenějšího cideru Strongbow (přiznávám se, vzala jsem si dvě no :)). Když jsme přišli hrála kapela Sto zvířat, kterou zrovna moc nemusím, tak jsem se šla s přítelem podívat, co tam bylo všechno za stánky. Potěšilo mě, že měli velký výběr stánků s jídlem, takže když jsi neměla chuť zrovna na mastného langoše mohla sis dát něco jiného.
Ale samozřejmě tam nebylo jen jídlo. Nás rozhodně hned zaujal stan, kde sis mohla vyzkoušet střílet z paintballové pistole nebo z luku. A to bych nebyla já abych si hned nestoupla do fronty. No sice mi to úplně nešlo, ale byla to sranda a párkrát jsem se i trefila. I když jsem se nejdřív nevyhla trapasu s tím, že jsem nevěděla jak to správně držet.


Po střílečce jsme už šli na Město Praha stage, kde hrála kapela Skyline. Přiznám se, že jsem je předtím neznala, ale jejich koncert byl prostě pecka. Šla z nich hrozně velká energie, ať už ze zpěváka s růžovým pankáčem nebo zpěvačky, která tancovala na pódiu, jako by se nikdo nedíval. Jejich písničky se mi vážně líbily a pro mě to byl super začátek Pražského Majálesu.
Potom jsme šli na koncert Paulieho Garanda. Sedli jsme si na trávu a poslouchali jeho skladby, které znám hlavně z rádia nebo z hudební televize. Byla to prostě taková pohodička, která pak pokračovala i při vystoupení Xindla X.
Když Xindl skončil tak jsme čekali na Mandrage. Jsem jejich fanynka a poslouchám je už několik let. Slyšet je naživo je vždycky super. Zazpívali oblíbené i nové písničky a přidali i nějaký ten ohňostroj. A dokonce jsem při jejich koncertu potkala kamarádku, se kterou jsem chodila do sboru před několika lety.


Poslední kapelou open air festivalu, na kterou jsme se šli podívat, byli Kryštof. Jejich písničky si vždycky poslechnu ráda, ale naživo jsem je ještě neviděla. A při jejich koncertu jsem se přesvědčila o tom, že to byla chyba, protože byli naprosto super. Hráli skvěle, Richard Krajčo skvěle zpíval a "moderoval" celý koncert, měli obří bubny, světelný efekty, konfety atd. Nakonec do publika hodili nafouknuté balóny a my si s nima mohli pinkat, což mi přišlo hrozně fajn.
Kryštof se mi ze všech interpretů líbili nejvíc, i právě díky té show a určitě se na ně půjdu zase podívat.


Jediná věc, která se mi při jejich koncertu vůbec nelíbila bylo chování některých lidí. Tohle je něco, co organizátoři ani interpreti neovlivní, ale občas se stane, že se lidi prostě neumí chovat. Strkání a šlapání na nohy je v pohodě, protože tomu se prostě nevyhnede, když jdete někam na festival nebo koncert. Tentokrát ale nějaký pán chtěl chrstnout druhému pití do obličeje, protože mu nechtěl uhnout, ale bohužel jsem to pěkně schytala i já. Ještě, že už byla tma :).


Majáles je akce, kam pudu určitě i příští rok, protože kromě skvělých hudebních vystoupení je to i dobře zorganizované, a to je u mě vždycky plus.

Byli jste se podívat na Majálesu v Praze nebo v jiném městě?
Brzy se můžete těšit taky na vlog z akce, tak sledujte můj YouTube kanál The City Fairy.

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Na Majálesu v Praze jsem byla minulý rok a abych pravdu řekla, tak Skyline jsem si tam hodně oblíbila. :) Letošní Majáles jsem bohužel vynechala. :(
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, protože letos to bylo vážně super, a hlavně vyšlo i hezký počasí :) Tak příští rok ;)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. V Brně byl Majáles taky super, poprvé jsem byla loni a ta atmosféra je prostě úžasná :)) Já to měla stejně jako ty se Skyline s Jelenem - předtím jsem je neznala, ale ten koncert byl absolutně boží a teď jejich písničky nemůžu dostat z hlavy :D Kryštofové nezklamali, já na ně chtěla už jako malá holka, no Krajčo i celá show byla skvělá :D Doufám že i příští rok vyjde všude tak nádherný počasí jako letos :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top