My Beach Wishlist


I když teď mám starostí až nad hlavu (BAKALÁŘKA, resty na blogu a Krásné, blížící se státnice...) stejně pořád musím vymýšlet, co podniknu o prázdninách. Nemůžu se dočkat! A nejvíc asi toho, že pojedu s přítelem a kamarádama do Chorvatska na Zrce Beach. Minulý rok jsme u moře nebyli, takže se na to válení a opalování na pláži vážně těším. Stejně jako na letní party, kterýma je právě Zrce proslulé. 
Ale než pojedeme na tohle letní dobrodružství potřebuju (no dobře...nepotřebuju, ale chci) si pořídit pár věcí, bez kterých se vážně neobejdu :)
***
Although I have so much going on (BACHELOR THESIS, posts on my blog and Krásná.cz, and degree examinations are coming), I can't help myself and I have to think about my plans this summer. I can't wait! The most exciting is that I will go to the Zrce Beach with my boyfriend and friends. I'm really looking forward to sunbathing and parties at the beach, because Zrce is well known for that. 
Before we go on this adventure I need (ok...I don't need, but I want) to buy some things, which I can't go without :)

My Beach Wishlist

1. První věcí jsou maxi šaty. Mám jedny, ale ty jsou černé a ne úplně plážové. A já bych právě nějaké ty plážové chtěla. Nejlépe se zajímavým vzorem a tenkými ramínky, takže nebudu muset řešit jestli mi šaty náhodou nepadají, jako u těch bez ramínek. Tyhle mi padly do oka na webu Otto-shop.cz, protože jsou přesně takové, jaké se mi líbí. 
*** First thing on my wishlist is maxi dress. I already have black one, but it's not the beach style, which I want. I prefer with some cool pattern, because than I don't have to wear any accessories to make the outfit look nice. This dress is from Otto-shop.cz and I really like it.

2. Urban Decay Sun-Kissed Beach Bronzer už obletěl podle mě celý blogerský svět a ne jedno srdce kosmetického nadšence nad ním zajásalo. Já bych si ho taky chtěla pořídit. Konturování mě teď začalo bavit a líbí se mi jeho barva. Podle mě bude v létě na opálené pleti vypadat vážně dobře. A navíc ten obal sám o sobě říká, že to je prostě letní must-have.
*** Everybody in blogging world knows about this powder and wants it. And I want it too because I like contouring and I like the color of this powder. I think it will be great especially for the summer. And the packaging just says that it's totally summer must-have.

3. Nějakou pěknou plážovou tašku si chci koupit už několik let, ale vždycky si řeknu, že to je zbytečnost a vyprdnu se na to. Tenhle rok to ale už musím změnit a nějakou si do svojí sbírky kabelek a tašek koupím. A rozhodně to bude nějaká s vtipným nápisem a plážovým vzorem. Protože kde jinde tyhle typicky letní věci nosit než u vody a na pláži.
*** I want beach bag for some time, but I've never bought it. But this year I definitely have to do it and it will be some bag with cute beach print or funny text. Because where else you can take those typical summer pieces except beach or swimming pool.

4. Taky někdy, když jste v depresi, musíte se učit, nebo se vám nechce jít vyndat prádlo z pračky, děláte to, že prostě prohlížíte všechny možné eshopy a sníte o tom, co všechno si koupíte? Tak při tomhle brouzdání internetem jsem objevila naprosto boží brýle na Asos.com . Kulaté brýle mám ráda, a na těhle se mi líbí, že jsou originálně udělané. Navíc mají mramorový vzor, a přiznejme si to, ujíždíme na něm úplně všichni.
*** Do you know that feeling when you're in depression, you have to study or you don't want to do laundry, so you just surf through eshops and dream what you want to buy? Well I know it well and during this kind of very productive activity I found sunglasses on Asos.com and I love it. It's round, original and with marble patter, which we all love.

5. Poslední bod je taková moje letní klasika. Další léto = další sandálky a žabky. Letos bych si ráda koupila právě tenhle typ, protože se mi líbí, že to jsou žabky, ale zároveň vypadají dobře a můžu si je s klidem vzít i někam do města a ne jen k vodě. A samozřejmě v nějaké neutrální barvě abych je mohla nosit úplně ke všemu.
*** Last thing is my summer classic. New summer = new sandals and flip flops. This year I want to buy this type of sandals, because I like flip flops but this type I can wear in the city, and not only on the beach or by the swimming pool.

Co je ve vašem letním/plážovém wishlistu?
***
What's on your summer/beach wishlist?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Maxišaty a sandále si chcem zaobstarať aj ja:) Okuliarov mám síce veľa ale ako rada hovorím, nie dosť:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Slunečních brýlích mám sice dost, ale nikdy to nestačí :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top