VLOG* The Color Run 2016



Jestli sledujete moje sociální sítě (jestli ne, tak byste to měli napravit ;)) určitě jste zachytili, že jsem se opět zúčastnila nejbarevnějšího běhu v Praze The Color Run. Letošní ročník, který měl téma Tropicolor, se vážně povedl. Byla jsem ráda, že připravili víc barev, takže bylo čím po sobě házet, i když jste šli mezi posledníma. Nebudu lhát, líbil se mi i bar, kde dělali koktejly, takže jsme si dali dvě piña colady a užívali si jak atmosféru, tak i počasí, které vyšlo vážně skvěle. Myslím si, že to jak běh probíhal asi nemusím úplně popisovat, protože všechno uvidíte ve videu.

To co tam ale neuvidíte je, že hned po dotočení posledního záběru si Martin uvědomil, že nechal Go Pro v obchůdku, kde jsme si kupovali pití a hned tam pro něj oba běželi. A NAŠTĚSTÍ tam bylo! Takže moc moc děkujeme té dobré duši, která jim ho tam dala na pokladnu a díky tomu nám na Color Run zbyly vážně jen super vzpomínky.
A musim říct, že tohle video se mi vážně líbí, tak doufám, že se vám bude taky líbit stejně jako mně.



Pokud byste se rozhodli mě přece jenom sledovat na sociálních sítích, tak mě najdete na:
Facebooku: The City Fairy
Instagramu: caroline_daisy7
Snapchatu: caroline_daisy7
Twitteru: TheCityFairy
Asku: CityFairy

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top