Photodiary #15 - Amsterdam, Part I.


Po hrozně dlouhé době mám konečně čas začít se pořádně věnovat blogu. Nejdřív jsem měla zkoušky a pak mě čekala bakalářka, takže můj internetový deníček musel jít bohužel stranou. Ale doufám, že jste na mě nezanevřeli a moje články vás naopak budou bavit ještě víc. Mám toho totiž připraveného víc než dost. Čekají vás fotky z Amsterdamu a články s tipy kam se tam podívat, fotky z Color Runu (už jste mohli vidět vlog) a další příspěvky s tím co se mi honí hlavou. Je toho vážně hodně, co jsem si psala do svého sešítku s nápady :).

A dneska tu mám první nálož fotek z Amsterdamu. S přítelem Martinem jsme si už zhruba rok říkali, že se tam chceme podívat. Ale s našimi plány na léto (Zrce, fesťáky, výlety) a stěhováním, to pro mě, hlavně kvůli penězům, nevypadalo úplně reálně. To by ale nebyl Martin aby mě něčím nepřekvapil. A tak mi k narozeninám dal skvělý dárek - letenky do Amsterdamu. Díky tomu jsme si tam ke konci května udělali super výlet. Na víc deailů se těště v příštím článku, protože teď už je řada na fotkách. Byli jsme tam sice jen na víkend, ale fotek je vážně víc než dost :).
***
After really long time I finally have time for my blog, because I had school exams and I had to write my bachelor thesis. I hope you will enjoy my new posts because I have a lot of ideas in my "blog notebook". Firstly I want to show you photos from Amsterdam and my tips what to do there. Next will be photos from The Color Run (check the vlog) and a lot more.

Today I want to show you my photos from Amsterdam, where I was with my boyfriend Martin, who gave me air tickets as a birthday gift.


Při procházce ulicemi Amsterdamu jsme se zašli podívat na Flower Market (květinový trh). To, že tam měli spoustu kytek mě nepřekvapilo, ale byly samozřejmě naprosto nádherný. Překvapilo mě ale to, že tam měli tolik cibulek a semínek na prodej. A to od těch malých až po obří cibule, které by se mi nevešly ani do kabelky. A taky jste si mohli koupit krásné vyřezávané tulipány, o kterých jsem si nejdřív myslela, že jsou pravé, když jsem je viděla z dálky.
***
We visited Flower Market, where were (not surprisingly) a lot of beautiful flowers, but also a lot of flower bulbs and flower seeds. They had small ones or you could buy really big flower bulbs, which would not fit into my handbag. And you could buy carved tulips (when I saw them from a distance, I thought they were real).


Z muzeí, kterých je v Amsterdamu požehnaně, jsme si vybrali muzeum Van Gogha a byla to dobrá volba. Mají tam moc pěknou expozici s obrazy malíře a taky zajímavostmi z jeho života. Určitě doporučuju koupit si lístky předem přes internet, protože to stojí stejně a věřte mi, tu frontu pak čekat nechcete. Ale o tom víc v příštím článku s tipy na výlet do Amsterdamu :).
***
There are a lot of interesting museums in Amsterdam and we chose to visit Van Gogh Museum, which turned out as a really good choice. If you want to go there, I recommend to buy tickets online. It cost the same and believe me, you don't want to wait in that queue. More about my tips in one of next posts :).


Věděla jsem, že v Amsterdamu bude hodně kol, ale stejně mě překvapilo kolik tam těch kol je. A často byl větší provoz než na silnici právě na cyklostezkách.
***
Of course I knew that in Amsterdam are a lot of bikes, but I was surprised how much. Sometimes it was bigger traffic on cycle path than on the roads.

No jo, nejím vždycky zdravě.
* Well, I don't eat healthy all the time.

Byli jste někdy v Amsterdamu?
***
Have you been in Amsterdam?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top