#MBPFW - Just Wear It Different


Můj outfit na přehlídky Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku byl tak trochu improvizace. Měla jsem v hlavě, že si chci vzít nové košilové šaty z Primarku a černými teniskami na platformě. Jenže ten den byla, jako na potvoru, taková kosa, že jsem jen v šatech prostě nemohla jít. A pak, když jsem přemýšlela co teda na sebe, mě napadlo, že bych mohla ty šaty zapnout jen do pasu a zastrčit je do kalhot. Myslím si, že nakonec to vyšlo víc než dobře a rozhodně tenhle outfit nemám naposled. Někdy není na škodu vzít si na sebe něco jinak, než je to původně určené. Stejně jako třeba obléct si basic tílko s výstřihem opačně, takže ho budete mít na zádech. Za zkoušku to stojí ne :).
Nezapomeňte se podívat na předešlý článek o MBPFW - KLIK.
***
My outfit to Mercedes-Benz Prague Fashion Week was improvisation a little. I wanted to wear shirt dress and black shoes by Primark. But it was really cold day and I couldn't go out in a dress. So I decided to wear it different as a shirt with high waisted jeans. I think that at the end it was good decision, because it look even better and I felt so good in this outfit. It is not bad to wear clothes in a different way sometimes, don't you think? :).
Don't forget to check previous post about MBPFW - CLICK.


Dress+Shoes+Cardigan+Necklace: Primark, Jeans: Pull&Bear, Handbag: Armani

Taky někdy nosíte věci jinak než se mají nosit?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you wear clothes different sometimes?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Joo šaty jako top vypadají dobře! Sluší ti to a skvělá rtěnka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, oufit je opravdu originální. A máš krásnou barvu vlasů :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto skvělý outfit, tento styl miluji! Rtěnka ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top