New Lipsticks Alert


Nějak se mi tu nahromadilo několik rtěnek, které jsem si nedávno pořídila nebo dostala. Miluju výrazné rtěnky a podle mě k make upu rozhodně patří. Líbí se mi, že vašemu líčení dodají šťávu, i když máte jen řasenku a doplněné obočí. Aktuálně mám nejradši tmavé rtěnky a rtěnky v červených odstínech. Ale už teď vím, že na jaře a v létě budu nejspíš zase posedlá hlavně růžovými. Taky se to u vás takhle střídá? A nosíte výrazné rtěnky i na běžné líčení nebo jsou podle vás vhodnější na večer?
***
I have a few lipsticks here, which I've bought recently and I want to show them to you. I love lipsticks and I think it really belongs to make up. It can make your make up look amazing even when you have just mascara on your face. Actually I prefer dark lipsticks and also red ones. But I'm sure that in spring and summer I'll love pink lipsticks again. Do you have also period of time, when you wear only red or pink lipsticks? Do you wear colorful lipsticks during the day or do you think it's only for evening make up?


Avon mi poslal k Valentýnu úžasný balíček, za který jim moc děkuju. Byly v něm tři rtěnky z jejich nové matné kolekce. Hned první věc, které jsem si na nich všimla je, že mají krásný matný obal. Dostala jsem odstíny Marvelous Mocha, Coral Fever a Red Supreme. A shodou náhod jsem si těsně předtím objednala Peach Flatters, protože jsem jejich matnou rtěnku prostě musela vyzkoušet. A jsem s rtěnkami moc spokojená. Jsou krásně pigmentované, dobře a lehce se nanáší. Výdrž je normální, oběd rtěnka sice nepřežije, ale jinak mi drží bez problému. Přiznám se, že jsem se nejdřív úplně neradovala z odstínu Marvelous Mocha, protože hnědé rtěnky vůbec nenosím. Ale když jsem ho vyzkoušela na rtech hned jsem změnila názor. Cítím se v něm dobře a líbí se mi, že je to pro mě zase něco trochu jiného.

Další rtěnku jsem dostala od mamky a je od značky Artdeco. Mamka jí dostala na Dny Marianne jako dárek a vzpomněla si na ní až teď. A protože takhle výrazné odstíny nejsou nic pro ní, dostala jsem jí já. Od značky Artdeco skoro nic nemám, kromě pár lakům na nehty. A rtěnka mě upřímně zas tak moc nenadchla. Možná jsem očekávala lepší výdrž nebo hezčí finiš na rtěch, neumím to vyjádřit přesně. Ale prostě nějak nejsme úplně 100% kamarádi. Ale i tak si jí ráda občas vezmu.
***
Avon sent me amazing package to Valentine's Day, and I thanks them a lot. There were three lipsticks from their new matt collection. I got Marvelous Mocha, Coral Fever and Red Supreme. And few days before I received this great gift from Avon, I bought Peach Flatter because I really wanted to try their matt lipsticks. I have to confess that firstly I wasn't so excited by shade Marvelous Mocha because I don't wear brown lipsticks at all. But I tried it and was very surprised that I like it on my lips. I feel good in it and I'm happy that I found new shade of lipstick I like.

Next lipstick is by Artdeco and is from my mum. She got it at shopping event as a gift and she doesn't like colorful lipsticks, so she gave it to me. I have to confess that I expected more from lipstick by this brand. I thought it would have better finish on my lips and be more long-lasting. Although we are not 100% friends I like to wear it.

Lipstick - Marvelous Mocha

Se slavnými rtěnkami od Dermacolu jsem dlouho váhala, ale když jsem v Rossmanovi viděla, že maj všechny od Dermacolu asi s 30% slevou, řekla jsem si, že jim dám šanci. A protože to bych nebyla já, vzala jsem si rovnou dvě :).A můžu jen říct, že jsem z nich nadšená. Vydrží mi na rtech opravdu celý den a můžu dát bez obav pusu příteli aniž by měl celou pusu červenou. Rozhodně se staly mým kosmetickým must-have.
***
I've hesitated to buy these famous lipsticks by Dermal, but when I saw 30% discount in Rossman I had to try them. And I'm very happy about it. They are so long-lasting and it lasts all day. I can even kiss my boyfriend without "damage". They are definitely my cosmetic must-have.


Poslední dvě věci nejsou rtěnky, ale stejně jsem vám je musela ukázat. První je lesko-balzám na rty od Clinique, který je na rtech příjemný a hezky mi je hydratuje a zjemní. Takže jestli si nechcete dávat na rty jen obyčejný balzám, určitě doporučuju se na něj podívat. A nelepí tolik jako klasické lesky. Druhá věc je moje nejoblíbenější řasenka Lash Sensational od Maybeline. Jestli chcete dobrou řasenku z drogerie, určitě sáhněte po téhle, protože s mýma řasama dokáže zázraky. A navíc je teďka u nás už v extra černé verzi, kterou si kupuju nejradši.
***
Last two things I want to show you aren't lipsticks. First one is lip balm-gloss by Clinique, which makes my lips nice, smooth and hydrated. So if you don't want to use classic lip balm I recommend you to try it. The second thing is my favorite mascara from drugstore - Lash Sensational by Maybeline. Because now you can get in even in extra black version in the Czech Republic

Jakou rtěnku jste si v poslední době koupili vy?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
What lipstick have you bought recently?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Rtěnky jsou moc hezké! Líbí se mi všechny odstíny, ale nejvíce asi Coral Fever.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik nadhernych odstinu.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top