Instapost 16/03/2016


Je to už hodně dlouho, co byl na blogu poslední Instapost. Dokonce snad půl roku. Takže když jsem přemýšlela, co bych mohla dát na blog jako nový příspěvek, bylo to hned první, co mě napadlo. Právě Instagram se stal mojí nejoblíbenější sociální sítí, protože se zkrátka ráda dívám na pěkné fotky, a ráda je taky fotím. Ale poslední dobou mě taky hodně začal bavit Snapchat. Je to vlastně od té doby, co mám nový telefon, takže se mi nevypne hned, jak Snapchat zapnu. Líbí se mi na něm, že se můžu podívat co kdo zrovna dělá, ať už kamarádi z různých zemí, se kterýma jsem se seznámila na Erasmu, nebo celebrity. Z celebrit nejradši sleduju Shay Mitchell, Kylie Jenner, Zoe Sugg nebo Ashley Tisdale. Mě tam najdete stejně jako na Instagramu - caroline_daisy7 . Jaká je vaše nejoblíbenější sociální síť? Používáte Snapchat? Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o názor v komentářích.
***
It's been such a long time since last Instapost. Half year I think. So when was thinking about what I want to do as next post, this was the first thing, what came to my mind. Instagram is my favorite social network right now, because I like to look to nice pictures, and I also like to take nice photos. But I also really like Snapchat. The reason is mainly because I have new mobile phone, so it doesn't turn off every time I want to take a snap. I like about it, that I can see what people do at the moment, for example, my friend across the world, who I met during my Erasmus. I also follow some celebrities. And my favorite to follow are Shay Mitchell, Kylie Jenner, Zoe Sugg or Ashley Tisdale. You can find me there as caroline_daisy7 (this is also my Instagram nickname). What is your favorite social network? Do you use Snapchat? I'll be glad, if you share with me in the comments what do you think.

V The Farm mají naprosto úžasné snídaně.
Co bylo v balíčku od Avonu se mrkněte tady.
* What was in this package you can find here.
S přítelem jsme oslavili 3 výročí <3
* We had 3rd anniversary <3
Moje narozeninová snídaně do postele.
* My birthday breakfast in bed.
Brzy se můžete těšit na Photodiary z Karlových Varů.
*Photodiary from Karlovy Vary coming soon.
...Weirdo...
Co jste naposledy na Instagram přidali vy?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
What is the last photo you uploaded to Instagram?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top