Jak jsem šla na kosmetiku & rozhovor s kosmetičkou


Moje pleť se začala poslední dobou zhoršovat, a tak jsem byla ráda, když jsem dostala možnost zajít si do salonu The One Wellness Club vyzkoušet kosmetiku a popovídat si s kosmetičkou Klárou Fričovou o tom, jak bychom měli pečovat o svou pleť.
Předtím než jsem tam dorazila se mi honilo v hlavě několik otázek. Jestli nebudu tak červená, že nebudu moct někam jít nebo jestli si nebude Klára v duchu říkat, že mám ošklivou pleť. Naštěstí mě všechno příjemně překvapilo. Nejdřív mě odlíčila (kromě očí) a upravila mi obočí. Když mi potom čistila pleť ultrazvukovou špachtlí, tak to bolelo. Nebudu vám lhát, že ne. Ale nebylo to nic, co bych nemohla vydržet.
Pak jsem si o to víc užila masáž obličeje a krku, která byla moc příjemná a skvěle jsem si při ní odpočinula. Nakonec mi dala na obličej zklidňující masku, díky které jsem nebyla skoro vůbec červená. Navíc jsem si mohla dát na obličej korektor a pudr, takže jsem v klidu zamaskovala podrážděná místečka a mohla vyrazit ven.
Určitě můžu jen doporučit zajít si jednou za čas na kosmetiku, protože kromě toho, že jsem měla krásně vyčištěnou pleť jsem byla i odpočatá a zrelaxovaná. Hned po kosmetice se vám může zdát, že se vám pleť zhoršuje, ale je jen podrážděná z hloubkového čištění. To bylo vidět i na mě, ale potom se mi pleť zklidnila a byla naopak rozzářená a příjemná.

Takhle jsem vypadala těsně po kosmetice.
A takhle po zamaskování podrážděných míst.
1. Jak správně poznat svůj typ pleti?
Určitě je nejlepší zajít do kosmetického salonu nebo na místo, kde dělají diagnostiku pleti, například v některých lékárnách. Často to totiž neumíme dobře rozeznat sami. Ale například suchou pleť poznáte podle toho, že se vám loupe nos nebo máte na obličeji suchá místa.

Moje poznámka: To, že typ svojí pleti pořádně sami nepoznáme jsem si uvědomila právě díky téhle návštěvě. Myslela jsem si totiž, že mám smíšenou/mastnější problematickou pleť. Kosmetička Klára mě ale vyvedla z omylu s tím, že mám pleť citlivou. To, že máte sem tam někde pupínek totiž nutně neznamená, že máte problematickou pleť. 

2. Jaké jsou nejčastější chyby v péči o pleť?
Určitě to, když se někdo neodličuje, protože to je hodně důležité. Nejlepší je se odlíčit, a potom použít ještě čistící gel nebo pěnu, který pleť pořádně dočistí. Další chybou je používání přípravků, které se nehodí k vašemu typu pleti, nebo jsou nekvalitní. 

3. Jaké přípravky bychom měli používat v zimě a jaké v létě?
V zimě je důležité používat regenerační přípravky, které pleti dodají všechny potřebné živiny. V létě bychom se naopak měli zaměřit na hydrataci pleti. Je potřeba si na to dát pozor, protože pokud používáte hydratační přípravky v zimě a je velká zima, vaší pleti to může spíš uškodit. Já osobně mám ráda přípravky od značky La Roche, Ryor nebo Bioderma.

4. Co říkáte na používání kokosového oleje místo krému?
Kokosový olej doporučuji úplně na všechno. Je skvělý na obličej, tělo nebo i zuby. Za mě tedy určitě ano.


5. Je důležité chodit na kosmetiku?
To rozhodně jě. Jako pečujeme o svoje vlasy, a jednou za 3-4 měsíce chodíme na zastřihování konečků, je potřeba pečovat o svoji pleť. Někdo, kdo má problematickou a aknózní pleť by měl chodit častěji, ale u někoho,  kdo nemá s pletí problém, to může stačit i jednou za půl roku. Při vaší první návštěvě by vám měla kosmetička říct jaká je pro vás vhodná procedura a jak často byste na ošetření měli chodit.

6. Na co si dát při výběru kosmetiky pozor?
Dejte si pozor na vouchery ze slevových portálů, protože tyto služby neprovádí vždy zkušený profesionál. Může se tak stát, že nebude vědět jak pořádně na to, pleť vám špatně vyčistí nebo špatně propíchne pupínek. Doporučuji poptat se známých nebo si zjistit nějaké hodnocení salonu na internetu.

7. Jaké jsou trendy co se týče kosmetických procedur?
Trendy v kosmetice se většinou tak často nemění. Ale aktuálně je velkým trendem doplňování obočí. Tak jako si můžete nechat v salonu prodloužit a zahustit řasy, můžete si nechat vylepšit i obočí. Jelikož je trendy mít přirozené a výraznější obočí, je to skvělá možnost pro ty, kteří ho takové nemají nebo v něm mají prázdná místečka. Líbí se mi na tom, že vůbec není poznat, že to obočí máte doplněné a vypadá to hodně přirozeně.
Co se týče čištění pleti, tak je stále žádaná ultrazvuková špachtle, která vám pleť vyčistí do hloubky a je vhodná právě i pro aknózní pleť.  Další potom je diamantová dermabraze, která vás zase zbaví jizviček a obličej vyhladí/"vybrousí".


Pro mě byla návštěva salonu The One Wellness Club nejen příjemná, ale dozvěděla jsem se i užitečné informace. Od teď si budu dávat větší pozor na to, jaké přípravky používám. A hlavně v zimě budu používat opravdu jen ty regenerační a hydrataci nechám na léto. Mimochodem, věděli jste, že si můžete nechat doplnit i obočí? Tahle novinka mě osobně dost překvapila, protože by mě vůbec nenapadlo, že to jde. Zajímalo by vás o tom víc informací?

Doufám, že se vám článek líbil :) 
Chodíte pravidelně na kosmetiku nebo je to podle vás zbytečné? 
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Skvělý rozhovor, měla jsi super příležitost a moc hezké fotky :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top