Outfit Of the Day


Roláky se mi poslední dobou začly hodně líbit a určitě to je i díky tomu, že jsem jich našla několik, ve kterých se cítím dobře. Tenhle rolák jsem vyřadila ze skříně vloni a rok čekal s ostatními věcmi, které jsem chtěla nafotit na svůj Vinted. Když ale na to focení konečně po roce došlo (holt jsem někdy mistryně v odkládání věcí :)) tak jsem si uvědomila, že se mi vlastně líbí a chci ho nosit. A myslím si, že s černou koženkovou sukní vypadá vážně dobře. Nezastrčila jsem ho dovnitř, jak bych to většinou udělala, ale nechala jsem ho jen tak přes sukni. Baťůžek mě poslední dny vážně baví a ráda ho nosím klidně i ke kabátu. Při výletu do Drážďan jsem byla vážně ráda, že ho mám a nikde mi nepřekáží kabelka a nepadá mi z ramene. Outfit jsem se rozhodla doplnit černými silonkami s jemným proužkem na zadní straně, které mi poslali z e-shopu Penti a já jim za ně moc děkuju. Nezapomeňte, že i drobný detail může outfit oživit.
***
I'm obsessed with turtlenecks right now and I think that one of the reasons why is, that I've found some turtlenecks, which suit me and I feel good in them. I had this one in my closet for so long and now I realized that I want to wear it. I think it looks great with black leather skirt. I like backpacks and I like to wear it with jeans, skirts or even coats. And when I was in Dresden with my mum I was so happy, that I had it because it was more comfortable. I completed my look with black tights with cute strips on the back side. E-shop Penti send me those tights and I want to thank you. 

Tights: Penti*, Sweater: Mango, Skirt: C&A, Backpack+Shoes: Primark

Jak se vám líbí můj dnešní outfit? Nosíte roláky?
Sledujte mě na Instagramu a Snapchatu: caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? Do you wear turtlenecks?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top