My Weekly Workout Routine


Přijde mi, že jsem jen mrkla a z ledna už je duben. Nechápu jak to strašně letí! No a za chvíli tu máme léto, takže mě zajímá JAK JSTE NA TOM S NOVOROČNÍMI PŘEDSEVZETÍMI? Dodržujete pořád zdravou a pravidelnou stravu nebo už jste zase sklouzli k fast foodu a sladkostem? Chodíte pravidelně cvičit nebo se teď pravidelně válíte u telky? :)
Já doufám, že převažují ty první (čti lepší) možnosti, ale přiznám se, že u mě to taky není vždycky 100% růžové. Přes Vělikonoce jsem necvičila a o nějakém #healthylifestyle se taky moc mluvit nedá.
Ale už jsem "zpátky na koni" a chci vám popsat jak chodím v týdnu cvičit a doufám, že to ty, kteří ztratili motivaci znovu motivuje.


Fitko (3x týdně)
Fitko je pro mě prostě #1 a neumím si představit, že bych tam nechodila. Snažím se chodit 3x týdně, ale když jdu ten týden na lekci, tak jdu někdy jen 2x, záleží jak to časově stíhám. Snažím se na něj najít čas kdy můžu, např. v úterý chodim mezi hodinama ve škole a ve středu před školou.
Cvičení mám rozdělené na 3 části - zadek/nohy, záda, ruce. Tohle rozdělení mi vyhovuje, ale samozřejmě je na každém jak si to rozdělí. Břicho se snažím cvičit pokaždé, když jsem ve fitku, někdy na to mám času víc, někdy míň. A jak dlouho mi zabere jedna návštěva fitka? Cvičím hodinu, max. hoďku a půl a myslím si, že to je tak akorát abyste si pořádně zacvičili/zničili se.

Lekce (1x týdně)
Jednou týdně jdu na nějakou lekci, protože je to pro mě určité vybočení ze cvičícího stereotypu a je to zase jiný typ pohybu. Většinou jsou lekce víc na fyzičku, takže jsem na nich rudá jako rajče a nemůžu dýchat. Chodila jsem třeba na bosu, jógu, bodycombat a teď mě nejvíc baví kruhové tréninky. Někdy bych si chtěla vyzkoušet box, protože si myslím, že by mě to hodně bavilo. Máte s tím někdo zkušenost?

Běhání (1x týdně)
Jakmile začne jaro, tak začínám běhat. Nejsem takový ten strašně zapálený běžec, který by běhal i v zimě nebo když je hnusně. Ale když je lepší počasí, tak si běhání moc užívám a je to skvělý způsob jak si vyčistit hlavu a posouvat svoje hranice (běžet delší vzdálenost, rychleji, vydržet déle). Ovšem nechodím "jen" běhat, ale nakonci si dám ještě nějaké cviky ve venkovním fitku. Snažím se chodit aspoň jednou týdně, ale záleží na počasí. Když je celý týden hnusně nebo zima, tak prostě nejdu ani jednou no. :)

                                                                                                                                                                     

Doufám, že se vám článek líbil a třeba vás inspiroval k tomu vyrazit se někam hýbat, ať už do fitka, do parku nebo do tanečního sálu. Jak během týdne cvičíte vy?


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Teda, cvičíš fakt hodně, je vidět, že tě to baví. :) Já teda tak jednou dvakrát týdně dám HIIT doma podle YT, jinak mi nejvíc pohybů dává chůze. Snažím se chodit opravdu hodně, chodím jak do práce, tak z práce, o víkendu různé túry a tak, hrozně mě to baví. :) Plus ještě někdy přidám kolo, ale teď ho mám bohužel u našich.
    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, cvičení mě hodně baví. Nabíjí mě to pozitivní energií :) Je super, že se takhle hýbeš, a že hodně chodíš. Držím palce :)

      Vymazat
  2. Páni! Děláš toho hodně! Já tancuju, takže 2x týdně trénink, ale ninak nic. :/ Dříve jsem každý den cvičila Blogilates, ale to mě opustilo. Moc bych se k tomu chtěla zase vrátit. :/

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Blogilates vůbec neznám. Musím mrknout na Google, haha :)) Hlavní je, že se hýbeš a něco pro sebe děláš. Jen tak dál <3

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top