It's Time to Wake Up


Jaro už je (snad) tady a mně přijde, že se začínám probouzet ze zimního spánku. Chci víc chodit ven, jinak jíst a i se jinak oblíkat. Už nechci nosit jen kalhoty, svetry a být celá zachumlaná ve velké šále. Naopak už se těším až zase vyrazím ven v sukni a tričku někam na procházku. No v tomhle outfitu, který jsem si vzala na 1. Máje do Botanické zahrady, mám kalhoty, protože počasí zrovna nebylo úplně ideální, ale i tak určitě chápete co tím chci říct.

Na sebe jsem si tedy vzala klasické černé skinny a černý baťůžek, který si na delší procházky nebo výlety beru vždycky. Šedivý top s volánky nosím strašně ráda, protože mě hrozně baví, že to je takový basic kousek, ale zároveň je díky volánkům zajímavý. 
Konečně jsem si koupila nové tenisky a jsem z nich naprosto nadšená. Žádné tenisky od Adidasu zatím nemám, ale asi potřebuju další, protože tyhle jsou fakt jak bačkůrky.

top+džíny+baťůžek: Primark, bomber: Stradivarius, hodinky: Cluse, tenisky: Adidas


CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Nádherný outfit :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. sekne ti to! :) a taky doufám, že už bude jen hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit! <3 Líbí se mi tvoje triko! Mám podobné akorát v růžovém! :D Na mě bohužel ještě jaro nepřichází! :/ Už chci pořádné teplo a sluníčko! Prosím! <3 :D
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Doufám, že ho nosíš taky tak ráda jako já. To mi povídej, už aby bylo krásně víc než jeden den.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top