11 Reasons to Smile Every Day


K některým outfitům mě ne a ne napadnout článek, který bych k tomu mohla napsat, tak jen sepíšu pár řádků k fotkám a je to. A někdy mě už u focení nebo při upravování fotek hned napadne, co vám chci říct. 
Tentokrát je to právě 11 důvodů k úsměvu každý den. Někdy mi totiž přijde, že když se něco stane a zkazí mi to náladu, tak mám problém vidět ty hezké věci okolo a nevidět všechno tak černě. Takže co takhle se zastavit, nadechnout a prostě se jen... usmát? :)

11 důvodů k úsměvu každý den
1. Když je venku krásně, svítí sluníčko a vy zrovna můžete jít na kafe, procházku nebo aspoň na balkon trochu si užít krásného počasí.
2. Když je venku hnusně a vy můžete zůstat doma s čajem/horkou čokoládou koukat na nějaký oblíbený film nebo seriál.
3. Když nějaké kámošce na Insta Stories napíšete do zprávy, že jí to sluší a ona vám hned odepíše, že děkuje. A vy víte, že jste jí právě zlepšili den.
4. Když si dobře zacvičíte, vyplaví se vám endorfiny a máte radost, že jste pro sebe udělali něco dobrýho.
5. Když si můžete pohrát a pomazlit se se svým domácím mazlíčkem. Když Loki (náš zakrslý králíček) začne panáčkovat abych mu dala sušenku tak se okamžitě začnu smát, protože asi není nic roztomilejšího.
6. Když si začínáte plánovat novou dovču nebo víkend v zahraničí a už se toho nemůžete dočkat.
7. Když si vyberete super outfit, který se vám líbí a cítíte se v něm sebevědomě a prostě můžete "feeling yourself".
8. Když se vám povede uvařit fakt dobrý jídlo.
9. Když je krásný západ slunce.
10. Když si odškrtnete poslední věc na to do listu po hodně náročném dni.
11. Když můžete dát pusu nebo obejmout někoho koho máte rádi. Ať už je to přítel, rodiče nebo třeba kámoška.

tričko + bomber: Primark, sukně: H&M, boty: Spartoo, kabelka: Noire, hodinky: Cluse

Tohle samozřejmě nejsou všechny důvody k úsměvu. Těch důvodů je strašně moc, velkých i maličkostí. Takže někdy až budete mít zase den blbec vzpomeňte si na něco co vám dělá radost a prďte na to :)


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Maličkosti, ktré dokážu urobiť deň krásnym milujem. Vždy sa na niečo počas dňa teším a to mi robí najväčšiu radosť :) Outfit sa mi veľmi páči - hlavne bomber :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  2. Mam podobnouo bundiku. Mas pravdu, malickosti jsouo fajn, ja jsem si treba jen zasla sama na kavicku do mile kavarny a pekne mi to zprijemnilo den.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top