MBPFW FW2017 | Day 4



V minulém outfitu ze druhého dne Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku jsem vám psala o tom, že někdy focení nevyjde, třeba kvůli počasí nebo, protože se u toho necítím dobře. No focení tohohle outfitu byl úplný opak. Outfit se mi líbil, cítila jsem se v něm dobře, i přestože jsem na sobě měla hodně upnuté šaty, ve kterých se většinou úplně necítím. Naštěstí jsem měla bomber a kabelku, takže když bych měla nafouknuté břicho mohla bych to lehce skrýt.
Účes jsem zvolila jednoduchý, jen hodně uhlazené rovné rozpuštěné vlasy. Takhle je většinou nosím, když by už potřebovaly umýt, ale ještě se mi nechce. Lenost je prostě lenost no, haha :) A když se mi nechtěj mýt ani další den, tak si udělám ulíznutý culík a je to.


Co říkáte na můj outfit vy?


CONVERSATION

2 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top