MBPFW FW2017 | Catwalk


Pražský Fashion Week, který se konal od 18. do 24. března v OD Kotva, je sice už nějaký čas za námi, ale rozhodně se o něm pořád mluví a ještě chvíli mluvit bude. V minulém článku In Points jsem vám popsala jak to na takové akci probíhá. V dnešním článku vám chci představit několik přehlídek, které mě nejvíc zaujaly.

Zdroj: MenHouse 
Zdroj: Iconiq


Petra Ptáčková
Přehlídka Petry Ptáčkové byla zajímavá hned ze začátku tím, že modelky chodily pomalu a měly působit, jak kdyby byly omámené. To získalo pozornost všech, protože modelky na přehlídkách většinou projdou kolem tak rychle, že vám je ani foťák nezaostří.
Její kolekce se mi líbila. Dominovaly jí tmavé barvy, denim a proužky. Nejvíc se mi líbily dlouhé pruhované šaty, které mě zaujaly hned na první pohled a klidně bych si je na sebe vzala.

Zdroj: ADO
Zdroj: Czech Fashionisto's Diary
Zdroj: MenHouse

Jan Černý
Kolekce Jana Černého byla vyloženě pánská a rozhodně ne pro každého. Ale to na Fashion Weeku být ani nemá. Na téhle akci na sebe má návrhář hlavně upozornit a zaujmout, a to se mu určitě povedlo.
Zaujala mě kombinace pánského oblečení s určitými dámskými prvky. Jako třeba růžový oblek, řetízkové náramky, top s holými zády, lesklé kraťasy s bundou.

Zdroj: Deuxmag
Zdroj: Luxury Prague Life
Zdroj: Deuxmag
Zdroj: Deuxmag

Kateřina Geislerová
Tak tahle návrhářka byla podle mě královnou Fashion Weeku (sice jsem neviděla všechny přehlídky, ale i tak si za tím stojím). Přehlídku začínala Simona Krainová a následovala jí Veronika Hejlíková, Martina Šmuková, Aneta Vignerová a další.
První část kolekce se nesla v červené barvě a minimalistickém designu. Následovaly modely v oranžové a tlumenách barvách a více elegantní. A přehlídku uzavíraly tmavé barvy, zejména tmavě modrá a černá. Modely byly minimalistické a opravdu krásně udělané.

Zdroj: In Concept
Zdroj: Deuxmag
Zdroj: In Concept
Zdroj: Deuxmag

Tique by Petra Balvínová
Petra Balvínová zvolila tlumené barvy, hlavně šedivou a bílou a hned na začátku přehlídky nám ukázala naprosto boží kabáty. K tlumeným barvám přidala kontrastní žlutou, například jako bundičku nebo vestu a musím říct, že se mi tahle kombinace moc líbila. Nakonec se mi nejvíc líbily červené šaty. Kromě oblečení mě hodně zaujaly malé batůžky, které měly některé modelky a vždycky byly v barvě topu.
                                                                                                                                                                     

Který model se vám líbí nejvíc?


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Niektoré outfity sú naozaj nádherné :) Vidno, že MBPFW je akcia na úrovni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MBPFW je opravdu rok od roku lepší a stává se z něj akce na světové úrovni :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top