Merry Christmas


Jupííí Vánoce a vánoční svátky jsou konečně tady! Nevím jak vy, ale já jsem se nemohla dočkat až si sním v adventním kalendáři poslední čokoládku. Doufám, že se sejdete s rodinou a hezky oslavíte svátky s těmi, které máte rádi. 
Minulý rok jsem měla svůj outfit v růžové, ale letošní rok mě nějak chytla červená. Takže červené nehty a rtěnka pro mě byly samozřejmostí. A když jsem v Primarku objevila tenhle naprosto boží svetr s perníčkama nebylo nad čím přemýšlet. A co jste si minulý rok ke stromečku oblékli vy?
***
Yeeeey Christmas and Christmas holidays are already here! I couldn't wait to eat last chocolate in my advent calendar. I hope you spend this time with your family and your loved ones.
Last year was my outfit in pink, but this year I really like red color. So red nails and lipstick were clear choice. And when I saw this totally awesome sweater with cute gingerbreads, there was nothing to think about. What did you wear to Christmas dinner? 


Sweater: Primark

Co jste dostali k Vánocům?
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
What did you get this year for Christmas?
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Roztomilý svetřík :) já jsem pro letošek také zvolila červenou. Zamilovala jsem si tričko z kolekce Kate Perry. Já jsem měla největší radost z makro předsádky a váhy :)
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top