Wish List

Už delší dobu koukám po pár kouscích a tak jsem si připravila Wish List těch, kterým rozhodně neodolám.

***
This is Wish List of pieces I totally must have. 

1. Chlupatý kabát
Tak tenhle kousek je teď rozhodně mým číslem 1. Koukám po nich v každém obchodě kam vlezu, ale zatím jsem neobjevila ten pravý. Nejvíc se mi asi líbil tenhle kabát z H&M. Ale ještě chvíli počkám, protože si myslím, že ty nejlepší do obchodů teprve přijdou.
***
1. Shaggy coat
This is my number 1 and I hope I'll find the perfect shaggy coat. This one is from H&M.




2. Černá áčková sukně
Po nějaké takové sukni koukám už dlouho. Jenže vždycky, když si nějakou vyzkouším, tak mi nesedí. Asi se rozhodnu pro "riskantní" krok a objednám si tuhle na Ebay. Snad mi bude sedět, a když ne, tak si jí nějaká slečna uloví na votoči.
***
2. Black mini skirt
I want skirt like this for a long time. But I didn't find any which fits me. So I'm thinking about order this skirt from Ebay. I hope it'll be ok.




3. Průhledný deštník
Nad tímhle deštníkem jsem pořád váhala, ale potom co jsem objevila stránku Botovo, kde mají tyhle deštníky za pěknou cenu, rozhodla jsem se si ho objednat. Mně osobně se nejvíc líbí ten se zebřím vzorem a už se těším až s ním budu v deštivých dnech chodit ulicemi.
***
3. Transparent umbrella
I wasn't sure if I should buy this umbrella but then I saw it on this website. So I ordered it. My favourite is umbrella with zebra pattern and I can't wait to "dancing in the rain" with it. :)


4. Balzám na rty Baby Lips
Konečně jsou tyto balzámy k dostání i u nás. Nemůžu se dočkat až nějaký vyzkouším, protože vypadají úžasně. Všude je chválí a tak jsem vážně zvědavá. Ještě se akorát rozhodnout, který vybrat.
Až si nějaký pořídím určitě se můžete těšim na recenzi (což bude asi brzo) ;)
***
4. Lip Balm Baby Lips
Finally are these lip balms in the Czech Republic. I can't wait to try it because it looks great! Difficult is choose which one I'll try first. 
Review soon ;)


Máte vy nějaký kousek, po kterém pokukujete delší dobu?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top