Autumn is coming

Miluju ty dny, kdy je v září ještě krásně, svítí sluníčko a je teplo. Vždycky mi vykouzlí úsměv na tváři. 
Tenhle outfit jsem si vzala na rodinnou večeři v italské restauraci. Kabátek mám už delší dobu, ale vždycky na něj zapomenu a nenosím ho :D Achjo, jsem prostě sklerotik. Ale když si na něj pak vzpomenu, tak z něj mám radost jako kdyby byl nový. 
***
I love those days in autumn when sun is shining and weather is nice. It always makes smile on my face. I took this outfit for a family dinner at Italian restaurant. 



Little details :)



Coat: Promod, Top: H&M, Leather leggings: Calzedonia, Shoes: CCC, Handbag: Guess, 
Rings: Pandora




CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Tady ti to velmi sekne :) Ale jak si vyfocená v tom pastelovém kabátku,tam se mi moc nelíbíš,nevím příjde mi že si měla to ještě s něčím do ladit...ale jinak máš moc pěknou postavu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :P Příště si s tím zkusím víc vyhrát, díky za radu ;)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top