Dresden Summer New In


Zhruba před měsícem jsem byla v Drážďanech a úplně jsem zapomněla sem dát věci, které jsem si tam koupila. A to už to mám tak dlouho nafocené. Jsou to tedy věci většinou z Primarku a pár je z Müllera a DM drogerie. Sice chci nakupovat převážně slow fashion (článek tady), ale když jsem tam viděla ty super ceny, tak jsem stejně neodolala. A musím říct, že většinu z těch věcí nosím od té doby skoro pořád.


V Primarku si vždycky kupuju ponožky a to hlavně tyhle nízké. Většinou se mi je totiž do další návštěvy Drážďan podaří poztrácet.
To je i stejné i v případě pinetek. Minule jsem si koupila pinetky, které mi vůbec nedržely ve vlasech, takže jsem si koupila nové. Tyhle už drží pěkně.
Miluju rose gold a copper všechno, takže jsem tam nemohla nechat sadu malých naušnic. Navíc mám na uších několik dírek, takže je můžu různě kombinovat vedle sebe.
A taky mě zaujal levandulový sprej, který si máte před spaním nastříkat na polštář. Sice nevím, jestli to spánek fakt ovlivňuje, ale voní to moc hezky.


Konečně se mi povedlo najít nějakou další pěknou malou kabelku. Na téhle se mi hrozně líbí výšivka papouška a podle mě to tu kabelku krásně oživí. Teď jí nosím skoro pořád a úplně jí miluju.
Dál jsem si koupila lehký šátek s ananasama, který byl zrovna ve slevě asi za 2 eura a teď ho mám na stole místo běhounu. Protože proč ne?
V Primarku jsem si ještě koupila spodní prádlo a asi to není úplně potřeba popisovat. Ale musíte uznat, že ty braletty jsou fakt krásný.


Chtěla jsem nějakou košili, kterou bych mohla nosit úplně ke všemu a bude vypadat dobře jen tak zastrčená v džínách. A tohle je přesně ono. Hrozně se mi líbí, že její střih je trochu víc klukovský.
No a když jsem viděla tohle nejroztomilejší pyžamko s Ariel tak jsem si ho musela koupit. Za 1. totiž miluju Malou mořskou vílu a za 2. se mi hrozně líbí materiál a střih. Jestli pojedete do Primarku určitě mrkněte, jestli tam nebudou podobné mít.


V Primarku mají taky dobré sportovní oblečení, takže jsem si pořídila volné tílko s všitou podprsenkou a ještě sportovní mikču. Žádnou přímo sportovní mikču nemám, takže jsem ráda, že jsem takovou našla. A ještě byla ve slevě.


S mamkou jsme ještě zašly do DM, kde jsem si koupila vodu ve spreji s kokosem, která se teď v létě vážně hodí. A rozhodně si jí vezmu s sebou na víkend v kempu i na dovču u moře. A MILUJU tu kokosovou vůni.
V Müllerovi jsem si koupila tvářenku, která má krásnou broskvovou barvu a na pleti vypadá fakt krásně.

                                                                                                                                                                                         

Plánujete výlet do Drážďan a do Primarku? Snad se vám věci líbily a třeba jsem vám dala tip na co se přístě v obchodech mrknout. A příště se můžete těšit přímo na fotky z výletu :)


CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Ty braletty jsou skvělé. Většinou si na ně netroufám, protože mám větší velikost a většina obchodů zrovna nevede velikost pro větší poprsí a úzký hrudník, ale Primark kupodivu ano. Hezké věci, asi se budu muset v Primarku zase jednou zastavit a doplnit šatník :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych tam chtěla jet. :) Super úlovky !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uplně nejvíc ti rozhodně závidím tu modro-bílou pruhovanou košili!:) Jsem blázen do košilí a nosím je za každé příležitosti:) teď nedávno jsem si kupovala oranžovo-bílou, dost podobnou jako máš ty, ale modro-bílá varianta je něco, co rozhodně potřebuju:). Jinak v Primarku jsem byla jenom jednou a to asi dva roky zpátky v Anglii, jak nejezdíme nakupovat do Německa, tak mám trošku smůlu, no:(.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top