Dresdes Trip Again


S mamkou jsme zase vyrazily do Drážďan, takže tu pro vás mám "pár" fotek z výletu. Když jsem upravovala fotky, tak jsem si uvědomila, že většinou jsou to fotky dekorací nebo kytek. Takže to můžete brát i jako takové home decor inspo, haha :)

Klasicky jsme nejdřív zamířily s mamkou do Primarku. Ale musely jsme se trochu držet, protože jsme tentokrát jely autobusem a neměly celý den přístup do autobusu, takže jsme si všechny koupené věci musely nosit. No sice říkám, že jsme se musely držet, ale stejně jsem tam utratila hodně peněz, jen si to přizjnejme.Nejvíc mě v Primarku zaujaly plavky, baťůžky, ale hlavně, v podstatě všechno s nášivkama, které jsou teď trend #1. No a ze sekce Home bych si chtěla odnést prostě všechno. Kdybychom jely autem tak máme v kufru několik barevných polštářů.
Po Primarku vždycky skočíme do Mullera, kde se nejvíc těším na kosmetické značky, které u nás nejsou. Tentokrát jsem tam ulovila tvářenku značky Misslyn a jsem s ní hrozně spokojená. Ale řeknu vám, že vždycky když vidím ty obří stojany Essence, Maybeline, Catrice nebo L'orealu, tak jsem naštvaná, že to stejné nemáme u nás.

Potom jsme šli do Depotu, kde mají prostě ty nejkrásnější dekorace jaké jste kdy viděli. Tentokrát jsem si nic neodnesla, ale strašně mě to lákalo. Ještě jsme zaskočily do nového obchodu s dekoracemi, kde mají taky krásné dekorace do interiéru. 

No potom všem nakupování jsme dostaly fakt hlad a volba, kam zajít na oběd byla jasná - Vapiano. Fotku z téhle restaurace dává snad každý kdo má Instagram a byl se tam najíst. A musim říct, že už vím proč, protože tam mají vážně strašně dobrý jídlo. A navíc to jde celkem rychle, takže nečekáte půl hodiny ve frontě. My si daly dohromady chřestovou pizzu a tak dobrou pizzu jsem fakt dlouho neměla. Navíc se teď bude otvírat v Praze. A po obědě jsme si ještě zašly na kafe do Kardstatu, kde mají espresso asi za 1euro a je moc dobrý.


Na blogu jste už mohli vidět, co jsem si v Drážďanech koupila v článku Dresden Summer New In.


CONVERSATION

1 komentářů:

  1. pekný článok. a tie fotky! všetky tie doplny surne potrebujem. Drazdany su inak nadherne, evrim, ze si si to uzila na 100 percent :)

    www.petitejardin.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top